Vrouwenavond in Parenclub ????

  • Marja

    Ik las onlangs in de Passie, dat er een parenclub bestaat, die af en toe een vrouwenavond heeft.

    Wie O Wie kan mij op weg helpen???

  • Marco

    Hallo Marja,

    Een echte vrouwenavond zul je wel niet snel hebben in een parenclub, maar volgens mij zijn er genoeg vrouwen op zo een avond waar wat mee te babbelen, of wat het dan ook, valt.

    Overigens, wat ik hier schrijf is een gok, ik ben namelijk nog nooit in zo een club geweest, stom he? Eigenlijk zou het me wel een wat lijken om naar zo een club toe te gaan, hier in Beesel (limburg) schijnt een goede te zitten. Sauna's, zonnebanken, buffet etc. en zelfs nog gratis entree voor paren ook! Ik weet niet of jij wel eens zo een club heb bezocht, maar zou het je iets lijken om eens samen “erop af” te gaan… Ik heb vervoer en kan je gerust komen ophalen of we spreken ergens af. Zitten we in ieder geval, als het tegen zou vallen, niet de hele avond alleen op een krukje voor ons uit te staren. Laat me eens wat weten, OK?

    Groetjes Marco

  • Saskia

    Dat heb je goed gelezen hoor.

    In de parenclub Fun4Two hebben ze eens in de 3 maanden een vrouwenavond. Die valt op een donderdag. Ik kan uit ervaring zeggen dat het een heerlijke avond is. Er komen geen mannen binnen en zelfs de bediening is geheel vrouwelijk. Je kunt, als je wilt, eens op hun homepage gaan kijken. Kun je zien hoe mooi de club is. En als je meer wilt weten dan mag je me altijd mailen hoor. De site staat op www.fun4two.nl .

    Veel plezier,

    Groetjes Saskia

  • Rick

    Hi Marja,

    ik heb net je oproep gelezen en ben een regelmatig bezoeker van parenclub de Showboat. Daar doen ze niet aan vrouwenavonden, ze hebben op vrijdag meestal wel thema avonden.

    Ik weet niet of je interesse hebt of al eens naar een parenclub bent geweest, neem anders maar kontakt met me op kan ik je vertellen wat er allemaal gebeurt. Het is in ieder geval niet zo dat je de hele avond met sex bezig bent, je kunt in de meeste clubs ook gewoon een dansje maken, drankje, hapje en gewoon over vanalles en nog wat kletsen.

    Motto is alles mag, niets moet en vrouwen zijn de baas.

    Laat maar iets van je horen.

  • Blue

    hallo Saskia,

    Ik zit zo een beetje te kijken op dit prikbord en zit met verbazing te kijken dat ik ineens iemand zag met dezelfde vraag als ik heb. jij schijnt aleens zo'n ladiesnight meegemaakt te hebben. Kun je er iets over vertellen. Ik ben enorm nieuwsgierig en heb veel zin om dit eens te gaan doen. Ik heb een oproep geplaatst voor een vrouw die met mij mee wil gaan, dus als je zin hebt…you're welcome! Laat je wat van je horen?

    Paula