Zit je ook te twijfelen of je zal gaan webcammen om leuk bij te verdienen? Maar je weet niet waar?

Informatie

IsLive

Het lijkt allemaal heel mooi maar dat is het niet altijd zeker als je een man bent dan kan het soms heel lang duren voordat je geaccepteerd word. De verdiensten zijn geen geheim en kan je ook gewoon vinden op de website €0,17 cent per minuut.

Daarbij schetsen ze ook nog een onrealistisch beeld en geven ze een voorbeeld per uur en per 10 bezoekers waar ze zeggen dat je zo'n €107,- kan verdienen. Dit is haast niet haalbaar want 10 bezoekers tegelijk in je box dat gebeurt zelden!

Het is wel zo dat er heel veel nederlands traffic is en dat er geen free chat optie is zoals bij de andere 2 wel ben je een vrouw dan kunnen hier je verdiensten toch al snel oplopen.

Registratie link IsLiveKlik Hier

Live Jasmin & Camera Boys

Livejasmin is een mooi platform maar voor mannen raad ik het af. Ik heb een aantal mannelijke modellen en zij verdienen eigenlijk niets! Vrouwen daarintegen kunnen snel redelijk verdienen nu is alles wel in $ dollars maar hier kan je weer een payoneer kaart aanvragen DIT RAAD IK IEDEREEN OOK AAN. Via Payoneer kan je vervolgens een pre paid creditcard aanvragen en zo kan je jou verdiende centjes weer snel opnemen bij de bank! Livejasmin verdien je zo'n $0,60 per minuut. Maar als je langer voor ze werkt kan je jou tarief ook wijzigen naar boven. Ook kan je andere modellen aanbrengen en betalende bezoekers werven voor ze hier krijg je ook weer geld voor dus je hebt wel meer voordelen. Ook kan je een eigen fanclub aanmaken waardoor je nog meer verdient en voor opgenomen video's verkopen. Als je geduld hebt en je bent een vrouw of shemale of stel raad ik livejasmin aan! Livejasmin betaald iedere 15 dagen uit. Hier kan je 3 landen blokeren als je wilt dus wil je geen bezoekers uit nederland in jou box dan kan je dat instellen! Registratie is binnen 1 dag voltooid!

Camera boys is de mannelijke kant van live jasmin.

Mogelijkheid om nederlands traffic te blokkeren, zo zal je niet bang hoeven zijn dat bekenden je zien!

Registratie link Live JasminKlik Hier

Registratie link Camera BoysKlik Hier

Internetmodeling

Het grootste netwerk met veel betalende bezoekers betaald wekelijks uit en hier weer het Payoneer verhaal van hierboven of Paxum! Zij betalen $0,80 per minuut en hier kan je ook weer meerdere betalende bezoekers per keer toelaten. De meeste modellen die zich aanmelden bij internetmodeling moeten rekening houden met een aanmeldperiode van 1 maand dit komt omdat ze kijken waar je het best terecht kan. Zij betalen vergeleken bij ISLIVE super veel uit al 3 keer zoveel per minut. Ook bieden zij de optie om landen te blokeren dus als je geen bezoekers uit nederland wilt kan je dit ook weer selecteren. Enige nadeel alles is in het Engels en de meeste bezoekers dus ook. Taalbeheersing is wel een must maar als je twijfeld waar je moet werken kies dan voor Internetmodeling

Mogelijkheid om nederlands traffic te blokkeren, zo zal je niet bang hoeven zijn dat bekenden je zien!

Registratie link InternetmodelingKlik Hier